%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Климова, К. Я. %D 2012 %F zu2:7448 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 61 %P 45-49 %T Використання інформаційно-дослідницьких і творчих проектів з української мови у процесі навчання майбутніх учителів-нефілологів %U http://eprints.zu.edu.ua/7448/ %X У статті здійснено спробу розкрити зміст поняття "проект" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя. Автор доводить, що інформаційно-дослідницькі і творчі проекти оптимізують процес українськомовного навчання і самонавчання студентів. Як приклад, запропоновано інструкції до проектів "Моя телепередача" (гурток "Тележурналісти") та "Жива і нежива природа в українському фольклорі" (для другого курсу природничого факультету, курс "Українська мова за професійним спрямуванням"). Знайшли розвиток ідеї інтерактивного навчання української мови майбутніх учителів-нефілологів, адаптованого до сучасних вимог вищої освіти (у тому числі імітаційного моделювання ситуацій професійного спілкування).