%0 Journal Article %A Смагін, І. І. %D 2012 %F zu2:7449 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 61 %P 50-54 %T Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? %U http://eprints.zu.edu.ua/7449/ %X У статті виявлено та порівняно ознаки суб’єктно орієнтованого та особистісно орієнтованого навчання у контексті сучасної загальної середньої освіти. Визначено, що особистісно-орієнтоване навчання фрагментарно здійснюється і в умовах школи, і цілеспрямовано, в окремих авторських системах навчання, котрі націлені на особистість як носія власного змісту і внутрішніх життєвих смислів. Зроблено висновок, що поширення особистісної парадигми навчання прямо залежить від темпів переходу до громадсько-державної моделі управління освітою в умовах розвитку громадянського суспільства.