eprintid: 7449 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/74/49 datestamp: 2012-05-31 09:10:05 lastmod: 2015-08-15 01:40:38 status_changed: 2012-05-31 09:10:05 type: article metadata_visibility: show title: Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? language: ukraine abstract: У статті виявлено та порівняно ознаки суб’єктно орієнтованого та особистісно орієнтованого навчання у контексті сучасної загальної середньої освіти. Визначено, що особистісно-орієнтоване навчання фрагментарно здійснюється і в умовах школи, і цілеспрямовано, в окремих авторських системах навчання, котрі націлені на особистість як носія власного змісту і внутрішніх життєвих смислів. Зроблено висновок, що поширення особистісної парадигми навчання прямо залежить від темпів переходу до громадсько-державної моделі управління освітою в умовах розвитку громадянського суспільства. creators_name: Смагін, І. І. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 61 pagerange: 50-54 refereed: TRUE citation: Смагін, І. І. (2012) Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 50-54. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7449/1/61%2B%2B9.pdf