eprintid: 7452 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/74/52 datestamp: 2012-05-31 09:16:21 lastmod: 2015-08-15 01:40:59 status_changed: 2012-05-31 09:16:21 type: article metadata_visibility: show title: Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту language: ukraine abstract: У статті висвітлено роль міжособистісного аспекту педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Педагогічний діалог розглядається як умова і одночасно спосіб розвитку таких професійно важливих для конструктивного вирішення конфліктів особистісних якостей майбутніх менеджерів, як толерантність та емпатійність. Визначено основні принципи побудови діалогічної взаємодії у педагогічному процесі. Зроблено висновок, що використання діалогу в процесі навчання конструктивному вирішенню конфліктів стимулює самопізнання і саморозвиток студентів. creators_name: Гагіна, Н. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 61 pagerange: 65-69 refereed: TRUE citation: Гагіна, Н. В. (2012) Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 65-69. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7452/1/61%2B%2B12.pdf