%0 Journal Article %A Єрмакова, С. С. %D 2012 %F zu2:7453 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 61 %P 70-75 %T Порівняльна ефективність традиційної та експериментальної технології реалізації моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ %U http://eprints.zu.edu.ua/7453/ %X У статті розглянуто результати експерименту щодо вивчення проблеми моніторингу професійної підготовки у ВТНЗ; здійснено порівняння ефективності традиційної та експериментальної технології моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. Зроблено висновок, що впродовж пропедевтичного етапу відбувається суттєве зростання готовності, а у подальшому – остаточне її оформлення у цілісну несуперечливу систему знань, умінь, навичок, які можуть бути реалізовані у професійній діяльності викладача ВТНЗ.