eprintid: 7455 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/74/55 datestamp: 2012-05-31 09:20:46 lastmod: 2015-08-15 01:41:19 status_changed: 2012-05-31 09:20:46 type: article metadata_visibility: show title: Урахування засад фундаменталізації при викладанні методики навчання інформатики у вищій педагогічній школі language: ukraine abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю трансформації дискретно-дисциплінарної моделі організації навчального процесу в інтегрально-модульну. Одним з основних шляхів реалізації такого реформування є фундаменталізація освіти, адже життєвий цикл сучасних технологій є меншим, ніж термін професійної діяльності фахівця. Виявлено, що фундаменталізація інформатичної освіти у вищій педагогічній школі сприятиме проникненню ідей фундаменталізації й у шкільний курс інформатики. Для цього доцільно внести зміни в усі компоненти викладання фахової методики для студентів напряму підготовки "Інформатика" педагогічного університету. creators_name: Козак, Т. М. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 61 pagerange: 80-84 refereed: TRUE citation: Козак, Т. М. (2012) Урахування засад фундаменталізації при викладанні методики навчання інформатики у вищій педагогічній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 80-84. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7455/1/61%2B%2B15.pdf