%0 Journal Article %A Андрійчук, О. І. %D 2012 %F zu2:7467 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 61 %P 140-143 %T Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів %U http://eprints.zu.edu.ua/7467/ %X Метою даної статті є презентація можливих шляхів розв’язання проблеми вимірювання історичної компетентності учнів, яка характеризується високою якістю навчальних умінь, можливістю встановлення учнем зв’язків між знаннями та реальною ситуацією, здатністю знаходити процедуру (метод), що допомагає вирішенню проблеми. Розглянуто роль тестування, яке в сучасних умовах є одним із найбільш технологічних засобів оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено, що отримання достовірних критеріїв вимірювання історичної компетентності залишається актуальним питанням дидактики.