eprintid: 7467 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/74/67 datestamp: 2012-05-31 09:48:59 lastmod: 2015-08-15 01:42:41 status_changed: 2012-05-31 09:48:59 type: article metadata_visibility: show title: Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів language: ukraine abstract: Метою даної статті є презентація можливих шляхів розв’язання проблеми вимірювання історичної компетентності учнів, яка характеризується високою якістю навчальних умінь, можливістю встановлення учнем зв’язків між знаннями та реальною ситуацією, здатністю знаходити процедуру (метод), що допомагає вирішенню проблеми. Розглянуто роль тестування, яке в сучасних умовах є одним із найбільш технологічних засобів оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено, що отримання достовірних критеріїв вимірювання історичної компетентності залишається актуальним питанням дидактики. creators_name: Андрійчук, О. І. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 61 pagerange: 140-143 refereed: TRUE citation: Андрійчук, О. І. (2012) Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 140-143. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7467/1/61%2B%2B27.pdf