eprintid: 7470 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/74/70 datestamp: 2012-05-31 10:03:35 lastmod: 2015-08-15 01:42:54 status_changed: 2012-05-31 10:03:35 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти language: ukraine abstract: В статті проаналізовано сучасні наукові підходи до визначення змісту та особливостей професійної підготовки вчителів початкових класів до забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасних парадигм освіти (особистісно орієнтованої, компетентнісної, акмеологічної, синергетичної). Зроблено висновок, що виокремлені парадигми дозволяють конкретизувати суть фахової підготовки майбутніх вчителів початкових класів в контексті сучасної філософії освіти, скорегувати її зміст, напрямки та окремі аспекти на рівні педагогічної технології, а також сформувати достатній творчий рівень їх особистісно-професійної компетентності для забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. creators_name: Коломієць, Л. І. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 61 pagerange: 149-153 refereed: TRUE citation: Коломієць, Л. І. (2012) Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 149-153. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7470/1/61%2B%2B29.pdf