eprintid: 7572 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/75/72 datestamp: 2012-06-12 06:46:41 lastmod: 2016-03-07 01:01:39 status_changed: 2012-06-12 06:46:41 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: similar_title_2434 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Антонова, О. Є. (2008) Особливості професійної підготовки педагогічно обдарованих студентів у контексті ідей А.С. Макаренка. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). pp. 26-30. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:52 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Особливості професійної підготовки педагогічно обдарованих студентів у контексті ідей А.С. Макаренка language: ukraine abstract: У статті проаналізовано підходи А.С. Макаренка та інших видатних педагогів до проблеми підготовки педагогічно обдарованого майбутнього вчителя, визначено сутність педагогічного таланту та обдарованості вчителя як окремого виду професійної обдарованості. Запропоновано шляхи удосконалення процесу професійної підготовки педагогічно обдарованого майбутнього вчителя creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2008 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 38 publisher: ЖДУ імені І. Франка pagerange: 26-30 refereed: TRUE citation: Антонова, О. Є. (2008) Особливості професійної підготовки педагогічно обдарованих студентів у контексті ідей А.С. Макаренка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). с. 26-30. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7572/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D1%83%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9%20%D0%90.pdf