eprintid: 7572
rev_number: 22
eprint_status: archive
userid: 291
dir: disk0/00/00/75/72
datestamp: 2012-06-12 06:46:41
lastmod: 2016-03-07 01:01:39
status_changed: 2012-06-12 06:46:41
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: similar_title_2434
item_issues_type: similar_title
item_issues_description: Similar title to
Антонова, О. Є.
(2008)
Особливості професійної підготовки педагогічно обдарованих студентів у контексті ідей А.С. Макаренка.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38).
pp. 26-30.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:52
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Особливості професійної підготовки педагогічно обдарованих
студентів у контексті ідей А.С. Макаренка
language: ukraine
abstract: У статті проаналізовано підходи А.С. Макаренка та інших видатних педагогів до проблеми підготовки
педагогічно обдарованого майбутнього вчителя, визначено сутність педагогічного таланту та
обдарованості вчителя як окремого виду професійної обдарованості. Запропоновано шляхи удосконалення
процесу професійної підготовки педагогічно обдарованого майбутнього вчителя
creators_name: Антонова, О. Є.
ispublished: pub
subjects: LB2300
divisions: sch_dep
full_text_status: public
date: 2008
publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка
number: 38
publisher: ЖДУ імені І. Франка
pagerange: 26-30
refereed: TRUE
citation: Антонова, О. Є. (2008) Особливості професійної підготовки педагогічно обдарованих студентів у контексті ідей А.С. Макаренка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). с. 26-30.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7572/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D1%83%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9%20%D0%90.pdf