%0 Journal Article %A Усатий, А. В. %D 2011 %F zu2:7584 %J Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів %K Читацькі уміння, сприймання, презентації, відеоряд, пізнання, творчі здібності %P 27-33 %T ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури %U http://eprints.zu.edu.ua/7584/ %X У статті розглядаються закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікативних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу художніх текстів, а також текстів різних жанрів тощо. За допомогою ІКТ набувають певні теоретичні знання з подальшим застосуванням їх на практиці.