eprintid: 7584 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/00/75/84 datestamp: 2012-06-14 10:31:09 lastmod: 2015-08-15 01:48:07 status_changed: 2012-06-14 10:31:09 type: article metadata_visibility: show title: ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури language: ukraine abstract: У статті розглядаються закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікативних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу художніх текстів, а також текстів різних жанрів тощо. За допомогою ІКТ набувають певні теоретичні знання з подальшим застосуванням їх на практиці. keywords: Читацькі уміння, сприймання, презентації, відеоряд, пізнання, творчі здібності creators_name: Усатий, А. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: PN divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2011 publication: Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів pagerange: 27-33 refereed: TRUE citation: Усатий, А. В. (2011) ІКТ та розвиток читацьких умінь на уроках української літератури. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів. с. 27-33. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7584/1/%D0%86%D0%9A%D0%A2.pdf