eprintid: 7586 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/00/75/86 datestamp: 2012-06-14 10:31:28 lastmod: 2015-08-15 01:48:11 status_changed: 2012-06-14 10:31:28 type: article metadata_visibility: show title: Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками language: ukraine abstract: У статті розглядаються особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його з’ясувати його місце в розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів в тому числі й художніх keywords: Читацькі уміння, сприймання, пізнання, творчі здібності creators_name: Усатий, А. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: PN divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2012 publication: Українська література в загальноосвітній школі number: 3 pagerange: 16-22 refereed: TRUE citation: Усатий, А. В. (2012) Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі (3). с. 16-22. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7586/1/%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf