eprintid: 7595 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/75/95 datestamp: 2012-09-04 13:54:36 lastmod: 2015-08-15 01:48:24 status_changed: 2012-09-04 13:54:36 type: article metadata_visibility: show title: Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості language: ukraine abstract: У статті проаналізовано сучасні підходи до розуміння сутності та структури особистості, як системоутворюючого чинника обдарованості. На основі ортогонального підходу до побудови структури особистості запропоновано трьохвимірну модель педагогічної обдарованості. За допомогою біографічного методу виокремлено основні компоненти пропонованої моделі. creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2010 publication: Структура особистості обдарованої дитини у віковому вимірі : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару pagerange: 6-14 refereed: TRUE citation: Антонова, О. Є. (2010) Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості. Структура особистості обдарованої дитини у віковому вимірі : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару. с. 6-14. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7595/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B8%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%96%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf