eprintid: 7600 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/76/00 datestamp: 2012-09-04 14:00:08 lastmod: 2015-08-15 01:48:54 status_changed: 2012-09-04 14:00:08 type: article metadata_visibility: show title: Професіоналізм викладацького складу як чинник формування професійної майстерності майбутніх учителів language: ukraine abstract: У статті висвітлено історичний шлях становлення кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка від моменту її створення до 2009 року. Автором простежується динаміка зростання наукового потенціалу кафедри, аналізуються сучасні досягнення, прогнозуються подальші напрями наукової та педагогічної діяльності її колективу. creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2010 publication: Формування професійно- педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи (присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ): Зб. тез доповідей учасників Всеукраїнської наук.-практ. конференції publisher: Вид-во ЖДУ pagerange: 3-12 refereed: TRUE citation: Антонова, О. Є. (2010) Професіоналізм викладацького складу як чинник формування професійної майстерності майбутніх учителів. Формування професійно- педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи (присвячується 80-річчю кафедри педагогіки ЖДУ): Зб. тез доповідей учасників Всеукраїнської наук.-практ. конференції. с. 3-12. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7600/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BC%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2.pdf