eprintid: 7615 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 1955 dir: disk0/00/00/76/15 datestamp: 2012-09-05 13:04:09 lastmod: 2016-03-07 01:01:39 status_changed: 2012-09-05 13:04:09 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_7621 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Мачушник, О. Л. (2012) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Франка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої (16). pp. 696-705. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:53 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ language: ukraine abstract: У статті досліджуються чинники, що впливають на формування та розвиток пізнавальної активності студентів, які опановують фах психолога. Встановлено, що більшості досліджуваних студентів притаманний активний особистісний розвиток creators_name: Мачушник, О. Л. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2008 publication: Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І. В. publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 329-331 refereed: TRUE citation: Мачушник, О. Л. (2008) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І. В.. с. 329-331. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7615/1/%D0%9F%D0%86%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%A5%20%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%92.pdf