eprintid: 7615
rev_number: 24
eprint_status: archive
userid: 1955
dir: disk0/00/00/76/15
datestamp: 2012-09-05 13:04:09
lastmod: 2016-03-07 01:01:39
status_changed: 2012-09-05 13:04:09
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_7621
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Мачушник, О. Л.
(2012)
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ.
Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Франка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої (16).
pp. 696-705.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:53
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
language: ukraine
abstract: У статті досліджуються чинники, що впливають на формування та розвиток пізнавальної активності студентів, які опановують фах психолога. Встановлено, що більшості досліджуваних студентів притаманний активний особистісний розвиток
creators_name: Мачушник, О. Л.
ispublished: pub
subjects: BF
divisions: sch_age
full_text_status: public
date: 2008
publication: Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І. В.
publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
pagerange: 329-331
refereed: TRUE
citation: Мачушник, О. Л. (2008) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І. В.. с. 329-331.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7615/1/%D0%9F%D0%86%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%A5%20%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%92.pdf