eprintid: 7632 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 1955 dir: disk0/00/00/76/32 datestamp: 2012-09-04 14:14:22 lastmod: 2015-08-15 01:51:26 status_changed: 2012-09-04 14:14:22 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічний супровід молодшого школяра в навчально-виховному процесі language: ukraine abstract: Під супроводом молодшого школяра розуміється не просто процес односторонньої активності психолога чи педагога, але взаємодія із суб’єктом супроводу, що забезпечує створення умов для прийняття суб’єктом розвитку оптимальних рішень в різноманітних ситуаціях життєвого вибору. При цьому під суб’єктом розвитку розуміється як сам молодший школяр, який розвивається, так і система, в якій він розвивається. Таким чином, психолого-педагогічний супровід розвитку дитини невіддільний від її навчання, а отже, опосередковується й застосовуваними інноваційними технологіями навчання. creators_name: Бутузова, Л. П. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник publisher: ФОП Левковець pagerange: 227-229 refereed: TRUE citation: Бутузова, Л. П. (2012) Психолого-педагогічний супровід молодшого школяра в навчально-виховному процесі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 227-229. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/7632/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%B0%20%D0%B2%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96.pdf