%0 Journal Article %A Антонова, О. Є. %A Клименюк, Ю. М. %D 2009 %F zu2:8272 %I Тернопіль %J Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи : матеріали науково-практичної конференції %P 18-27 %T Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів %U http://eprints.zu.edu.ua/8272/ %X У статті на основі аналізу сучасної психолого-педагогічної та фахової літератури з проблеми обдарованості обґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчання інтелектуально обдарованих учнів. Авторами уточнено поняття "інтелектуальна обдарованість", "готовність вчителя до роботи з інтелектуально обдарованими учнями", презентовано структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими учнями. Крім того, пропонується технологія підготовки вчителя до відповідної діяльності, її основні компоненти, критерії оцінювання готовності студентів до роботи з обдарованими учнями, а також описано критерії і показники рівнів цієї готовності.