%0 Report %9 Інший %A Антонова, О. Є. %C Житомир %D 2007 %F zu2:8307 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %T Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів %U http://eprints.zu.edu.ua/8307/ %X Монографію присвячено проблемі розвитку обдарованості загалом та педагогічної обдарованості майбутнього вчителя зокрема. Автором ґрунтовно проаналізовано філософську, історичну, психологічну та педагогічну літературу з цієї проблеми, здійснено порівняльний аналіз реалізації проблеми навчання і виховання обдарованих дітей та молоді у найрозвиненіших країнах світу, простежено основні тенденції у розвитку цієї проблеми, виокремлено загальні підходи, форми та методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично обґрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано методику навчання педагогічно обдарованих студентів.