eprintid: 8307 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/83/07 datestamp: 2012-11-20 06:35:43 lastmod: 2015-08-15 02:19:25 status_changed: 2012-11-20 06:35:43 type: monograph metadata_visibility: show title: Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів language: ukraine abstract: Монографію присвячено проблемі розвитку обдарованості загалом та педагогічної обдарованості майбутнього вчителя зокрема. Автором ґрунтовно проаналізовано філософську, історичну, психологічну та педагогічну літературу з цієї проблеми, здійснено порівняльний аналіз реалізації проблеми навчання і виховання обдарованих дітей та молоді у найрозвиненіших країнах світу, простежено основні тенденції у розвитку цієї проблеми, виокремлено загальні підходи, форми та методи цілеспрямованої роботи з обдарованою особистістю. Теоретично обґрунтовано модель педагогічної обдарованості, запропоновано методику навчання педагогічно обдарованих студентів. coverage: Для студентів, аспірантів, викладачів вищих навчальних педагогічних закладів. creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public monograph_type: other date: 2007 date_type: published publisher: Вид-во ЖДУ place_of_pub: Житомир pages: 472 institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка citation: Антонова, О. Є. (2007) Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів. Інший. Вид-во ЖДУ, Житомир. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8307/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F.pdf