relation: http://eprints.zu.edu.ua/8332/ title: Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості creator: Антонова, О. Є. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті на основі акмеологічного підходу з використанням біографічного методу визначено сутність та побудовано акмеологічну модель педагогічної обдарованості. publisher: Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/8332/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%90%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D1%83%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf identifier: Антонова, О. Є. (2011) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер.. с. 17-22. language: ukraine