eprintid: 8332 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/83/32 datestamp: 2012-11-21 05:44:38 lastmod: 2016-03-07 01:01:41 status_changed: 2012-11-21 05:44:38 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_12516 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Антонова, О. Є. (2013) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія в Україні: теорія і практика : зб. наук. праць (23). pp. 57-62. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:57 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості language: ukraine abstract: У статті на основі акмеологічного підходу з використанням біографічного методу визначено сутність та побудовано акмеологічну модель педагогічної обдарованості. creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер. publisher: Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка pagerange: 17-22 refereed: TRUE citation: Антонова, О. Є. (2011) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер.. с. 17-22. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8332/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%90%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D1%83%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf