eprintid: 8332
rev_number: 21
eprint_status: archive
userid: 291
dir: disk0/00/00/83/32
datestamp: 2012-11-21 05:44:38
lastmod: 2016-03-07 01:01:41
status_changed: 2012-11-21 05:44:38
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_12516
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Антонова, О. Є.
(2013)
Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості.
Акмеологія в Україні: теорія і практика : зб. наук. праць (23).
pp. 57-62.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:57
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості
language: ukraine
abstract: У статті на основі акмеологічного підходу з використанням біографічного методу визначено сутність
та побудовано акмеологічну модель педагогічної обдарованості.
creators_name: Антонова, О. Є.
ispublished: pub
subjects: LB
divisions: sch_dep
full_text_status: public
date: 2011
date_type: published
publication: Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер.
publisher: Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка
pagerange: 17-22
refereed: TRUE
citation: Антонова, О. Є. (2011) Акмеологічний підхід до визначення сутності педагогічної обдарованості. Акмеологія – наука ХХІ століття: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конфер.. с. 17-22.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8332/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%90%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D1%83%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf