relation: http://eprints.zu.edu.ua/834/ title: Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу creator: Єремеєва, В. М. subject: LA Історія освіти description: У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості. date: 2001 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/834/1/01evmoop.pdf identifier: Єремеєва, В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 50-55. language: ukraine