eprintid: 834 rev_number: 30 eprint_status: archive userid: 64 dir: disk0/00/00/08/34 datestamp: 2008-11-11 09:43:41 lastmod: 2015-08-14 17:21:40 status_changed: 2008-11-11 09:43:41 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу language: ukraine abstract: У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості. creators_name: Єремеєва, В. М. ispublished: pub subjects: LA full_text_status: public date: 2001 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 8 pagerange: 50-55 refereed: TRUE citation: Єремеєва, В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 50-55. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/834/1/01evmoop.pdf