eprintid: 8370 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/83/70 datestamp: 2012-11-21 12:34:21 lastmod: 2015-08-15 02:23:31 status_changed: 2012-11-21 12:34:21 type: article metadata_visibility: show title: Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях language: russian abstract: У статті проаналізовано досвід роботи Житомирського державного університету імені Івана Франка з обдарованою молоддю. Запропоновано основні підходи до організації навчального процесу з обдарованими студентами, виділено основні соціальні, економічні, організаційні, педагогічні умови ефективності цієї діяльності. creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология number: 3 (3) pagerange: 20-23 refereed: TRUE citation: Антонова, О. Є. (2010) Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология (3 (3)). с. 20-23. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8370/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%86%D0%B8%D1%8F%20%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%20%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%91%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D1%85%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%20%D0%B2%20%D0%B2%D1%8B%D1%81%D1%88%D0%B8%D1%85%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85%20%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D1%8B%D1%85%20%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%85.pdf