%0 Journal Article %A Харчишина, О. В. %D 2011 %F zu2:8374 %J Сталий розвиток економіки %K організаційна культура, корпоративний кодекс, принципи корпоративного управління %N 2 %P 152-156 %T ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ %U http://eprints.zu.edu.ua/8374/ %X Розглянуто важливий інструмент формування організаційної культури сучасного підприємства – корпоративний кодекс. Узагальнено теоретико-методологічну та нормативну базу формування корпоративних кодексів. Зроблено висновок про недосконалість методологічної і нормативної бази створення корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо формування і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.