eprintid: 8374 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2199 dir: disk0/00/00/83/74 datestamp: 2012-11-21 13:17:03 lastmod: 2015-08-15 02:23:49 status_changed: 2012-11-21 13:17:03 type: article metadata_visibility: show title: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ language: ukraine abstract: Розглянуто важливий інструмент формування організаційної культури сучасного підприємства – корпоративний кодекс. Узагальнено теоретико-методологічну та нормативну базу формування корпоративних кодексів. Зроблено висновок про недосконалість методологічної і нормативної бази створення корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо формування і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості. keywords: організаційна культура, корпоративний кодекс, принципи корпоративного управління creators_name: Харчишина, О. В. creators_id: consultcentre@gmail.com ispublished: pub subjects: HD28 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Сталий розвиток економіки number: 2 pagerange: 152-156 refereed: TRUE citation: Харчишина, О. В. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Сталий розвиток економіки (2). с. 152-156. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8374/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B8%202011-2.pdf