eprintid: 8375 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2199 dir: disk0/00/00/83/75 datestamp: 2012-11-21 13:17:28 lastmod: 2015-08-15 02:23:54 status_changed: 2012-11-21 13:17:28 type: article metadata_visibility: show title: КОРПОРАТИВНИЙ КОДЕКС ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА language: ukraine abstract: Розглянуто роль корпоративного кодексу у створенні позитивного іміджу і формуванні організаційної культури підприємств в умовах міжнародного співробітництва. Узагальнено поняття, значення, функції, вимоги до структури та змісту корпоративного кодексу. Зроблено висновок про недосконалість методологічної бази формування корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо створення і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості. creators_name: Харчишина, О. В. creators_id: consultcentre@gmail.com ispublished: pub subjects: HD28 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Стратегія розвитку України number: 1 pagerange: 216-220 refereed: TRUE citation: Харчишина, О. В. (2011) КОРПОРАТИВНИЙ КОДЕКС ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА. Стратегія розвитку України (1). с. 216-220. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8375/1/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D1%83%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8%202011-7.pdf