eprintid: 8380 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/83/80 datestamp: 2012-11-21 14:28:37 lastmod: 2015-08-15 02:24:32 status_changed: 2012-11-21 14:28:37 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічна креативність у структурі педагогічної обдарованості вчителя language: ukraine abstract: У статті на основі аналізу найвідоміших підходів до визначення сутності поняття "креативність" пропонується розроблена автором модель педагогічної обдарованості, одним з головних компонентів якої визначено педагогічну креативність. Запропоновані критерії і параметри оцінювання рівня розвитку педагогічної креативності можуть служити основою для проведення їх оцінювання і самооцінювання майбутніми вчителями й вчителями-практиками, а також для розробки на цій основі програм самовдосконалення. keywords: креативність, творчість, педагогічна креативність creators_name: Антонова, О. Є. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. volume: 2 number: 69 publisher: Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки pagerange: 11-17 refereed: TRUE citation: Антонова, О. Є. (2011) Педагогічна креативність у структурі педагогічної обдарованості вчителя. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб., 2 (69). с. 11-17. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8380/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D1%83%20%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D1%96%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F.pdf