%0 Report %9 Інший %A Харчишина, О. В. %C м. Житомир. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка %D 2011 %F zu2:8427 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %T ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ %U http://eprints.zu.edu.ua/8427/ %X У монографії досліджено теоретичні засади організаційної культури в контексті сучасної парадигми менеджменту, розглянуто значення, властивості і функції організаційної культури, особливості процесу її формування, досліджено питання методології і методики діагностики організаційної культури, проведено аналіз сучасного стану галузі харчової промисловості України та Житомирської області, подано результати анкетного обстеження щодо стану формування організаційної культури на підприємствах з виробництва харчових продуктів і напоїв Житомирської області, визначено основні проблеми і перспективи формування організаційної культури в системі управління підприємствами харчової промисловості України. Монографія призначена для викладачів, докторантів, аспірантів, магістрантів та студентів економічних спеціальностей, керівників підприємств, а також інших осіб, які цікавляться питаннями формування організаційної культури в системі управління підприємствами в Україні.