eprintid: 8436 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 2199 dir: disk0/00/00/84/36 datestamp: 2012-11-23 10:09:35 lastmod: 2015-08-15 02:28:35 status_changed: 2012-11-23 10:09:35 type: conference_item metadata_visibility: show title: Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості language: ukraine abstract: Важливим інструментом якісної зміни етики ділового спілкування та формування організаційної культури вважається створення корпоративного кодексу. Процес створення корпоративних кодексів набув широкого поширення в західних країнах з 80-хх рр. минулого століття. Проте в Україні рівень активності підприємств щодо регламентації ціннісних, морально-етичних складових ведення бізнесу є надзвичайно низьким, особливо в галузі харчової промисловості. creators_name: Харчишина, О. В. creators_id: consultcentre@gmail.com ispublished: pub subjects: HD28 divisions: sch_ecm full_text_status: public pres_type: keynote date: 2011 date_type: published publication: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнар. наук.-практ. конф. pagerange: 42-43 event_title: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнар. наук.-практ. конф. event_location: Київ event_dates: 27 квіт. 2011 р. event_type: conference refereed: TRUE citation: Харчишина, О. В. (2011) Корпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловості. In: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнар. наук.-практ. конф., 27 квіт. 2011 р., Київ. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8436/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%20%D0%9D%D0%90%D0%A3%202011.pdf