relation: http://eprints.zu.edu.ua/8446/ title: Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя creator: Дубасенюк, О. А. creator: Вознюк, О. В. subject: LB2300 Вища освіта description: У статті розглядається діагностичний підхід в області психолого-педагогічної діяльності, який передбачає пряму залежність проектування змісту та методичного забезпечення від вікових та індивідуальних особливостей дітей. Тому основою позитивних трансформацій в освіті повинні бути реальні знання про дитячі можливості, прогнозування потреб найближчого розвитку особистості. publisher: ІОД date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/8446/1/%D0%B4_%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF_%D0%B4%D1%85_%D0%B4%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81_%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86_%D1%97%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F.pdf identifier: Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. с. 74-81. language: ukraine