eprintid: 8446 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/84/46 datestamp: 2012-11-26 06:03:53 lastmod: 2015-08-15 02:29:17 status_changed: 2012-11-26 06:03:53 type: article metadata_visibility: show title: Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя language: ukraine abstract: У статті розглядається діагностичний підхід в області психолого-педагогічної діяльності, який передбачає пряму залежність проектування змісту та методичного забезпечення від вікових та індивідуальних особливостей дітей. Тому основою позитивних трансформацій в освіті повинні бути реальні знання про дитячі можливості, прогнозування потреб найближчого розвитку особистості. creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_dep divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару publisher: ІОД pagerange: 74-81 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя. Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі): матер. наук-практ.семінару. с. 74-81. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8446/1/%D0%B4_%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF_%D0%B4%D1%85_%D0%B4%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81_%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86_%D1%97%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F.pdf