eprintid: 8472 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/84/72 datestamp: 2012-11-26 13:31:15 lastmod: 2015-08-15 02:31:08 status_changed: 2012-11-26 13:31:15 type: article metadata_visibility: show title: СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ language: ukraine abstract: У статті розглядається роль, історія та особливості дослідницького методу навчання учнів і в тому числі, обдарованих дітей; розкривається суть запропонованого методу; надаються певні педагогічні рекомендації, які можна враховувати у евристичному навчанні обдарованих дітей. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Креативна педагогіка number: 5 pagerange: 14-19 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А. (2012) СУТНІСТЬ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Креативна педагогіка (5). с. 14-19. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8472/1/12_Dubasenjk.pdf