relation: http://eprints.zu.edu.ua/8474/ title: Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів creator: Пушкар, Т. М. subject: LB Теорія і практика освіти subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога. publisher: Вид-во Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка date: 2012 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/8474/1/12ptmdny.pdf identifier: Пушкар, Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. (6). с. 410-417. language: ukraine