%0 Journal Article %A Пушкар, Т. М. %D 2012 %F zu2:8474 %I Вид-во Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка %J Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. %K діалогічне навчання, комунікативна компетентність, професійна майстерність, мовленнєва діяльність, педагогічний дискурс, комунікативна діяльність, комунікативні технології, діалог %N 6 %P 410-417 %T Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів %U http://eprints.zu.edu.ua/8474/ %X У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.