eprintid: 8474 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/84/74 datestamp: 2012-11-30 10:35:46 lastmod: 2015-08-15 02:31:11 status_changed: 2012-11-30 10:35:46 type: article metadata_visibility: show title: Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів language: ukraine abstract: У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога. keywords: діалогічне навчання, комунікативна компетентність, професійна майстерність, мовленнєва діяльність, педагогічний дискурс, комунікативна діяльність, комунікативні технології, діалог creators_name: Пушкар, Т. М. creators_id: pushkar-68@mail.ru ispublished: pub subjects: LB subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. number: 6 publisher: Вид-во Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка pagerange: 410-417 refereed: TRUE citation: Пушкар, Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. (6). с. 410-417. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8474/1/12ptmdny.pdf