relation: http://eprints.zu.edu.ua/8494/ title: Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. creator: Гаращук, К. В. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті висвітлено сутність поняття "освітня реформа" у широкому та вузькому розумінні. Подано характеристику його тлумачення вітчизняними та зарубіжними педагогами. Запропоновано розкриття змісту поняття "освітня реформа" за допомогою порівняльного, діахронічного та контент аналізу. Проаналізовано класифікацію освітніх реформ. Розглянуто співвідношення понять "освітні реформи" та "освітні зміни", "інновація" та "трансформація". Автором аналізуються теорії освітніх змін, рівні, на яких проводиться реформування середньої освіти. Визначено етапи освітніх реформ, механізми просування реформаційних ініціатив і окреслено труднощі, які потрібно подолати на шляху реформування. publisher: Суми: СумДПУ. date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/8494/1/%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA%20%D0%9A.pdf identifier: Гаращук, К. В. (2010) Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: теоретичні та методичні засади розвитку/ Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції.. с. 61-63. language: ukraine