eprintid: 853 rev_number: 27 eprint_status: archive userid: 27 dir: disk0/00/00/08/53 datestamp: 2008-10-16 06:46:26 lastmod: 2015-08-14 14:17:19 status_changed: 2008-10-16 06:46:26 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти language: ukraine abstract: У статті зосереджено увагу на тому, що усвідомлення змістової сутності педагогічної професії, механізмів і меж педагогічної дії народжує здібності ставити і вирішувати професійні задачі будь-якого рівня складності – від практичних до методологічних. Це уможливлює пізнання на рівні свідомості й підсвідомості таких складових педагогічної дії та її якісних характеристик, як "кваліфікація", "компетентність", "педагогічна майстерність", "педагогічна техніка", "педагогічна творчість". creators_name: Зязюн, І. А. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 25 pagerange: 13-18 refereed: TRUE citation: Зязюн, І. А. (2005) Філософія педагогічної якості в системі неперервної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 13-18. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/853/1/05ziasno.pdf