%0 Journal Article %A Підгурська, В. Ю. %D 2009 %F zu2:8537 %I – Вінниця: ТОВ фірма "Планер" %J Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: //Зб.наук. праць. – Випуск 27 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. %K Традиційні методи, інформаційні методи, метод вправ, метод спостереження над мовою. %N 27 %P 328-332 %T АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВИ %U http://eprints.zu.edu.ua/8537/ %X У статті розглядається класифікація традиційних методів навчання як один із важливих інструментів навчального процесу, що сприяє формуванню мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Дається стисла лінгвістична характеристика основних найоптимальніших методів навчання, які уможливлюють повноцінну комунікативну спрямованість навчального процесу.