eprintid: 8537 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1662 dir: disk0/00/00/85/37 datestamp: 2012-12-03 11:27:01 lastmod: 2015-08-15 02:34:38 status_changed: 2012-12-03 11:27:01 type: article metadata_visibility: show title: АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВИ language: ukraine abstract: У статті розглядається класифікація традиційних методів навчання як один із важливих інструментів навчального процесу, що сприяє формуванню мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Дається стисла лінгвістична характеристика основних найоптимальніших методів навчання, які уможливлюють повноцінну комунікативну спрямованість навчального процесу. keywords: Традиційні методи, інформаційні методи, метод вправ, метод спостереження над мовою. creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: //Зб.наук. праць. – Випуск 27 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. number: 27 publisher: – Вінниця: ТОВ фірма "Планер" pagerange: 328-332 refereed: TRUE citation: Підгурська, В. Ю. (2009) АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВИ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: //Зб.наук. праць. – Випуск 27 / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. (27). с. 328-332. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8537/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf