%0 Journal Article %A Дубасенюк, О. А. %A Вознюк, О. В. %D 2012 %F zu2:8553 %I НТУ "ХПІ" %J Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч. %K синергетична педагогічна парадигма, психологічні чинники ефективної педагогічної дії, концепція функціональної асиметрії півкуль, сугестопедія, гештальтосвіта %P 46-69 %T Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу %U http://eprints.zu.edu.ua/8553/ %V 1 %X На основі синергетичної педагогічної парадигми та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини здійснюється спроба системного аналізу методологічних засад психологічних чинників ефективної педагогічної дії. Репрезентується системна структура педагогічної дії (впливу) та наводяться ефективні методичні напрями педагогічної дії.