eprintid: 8553 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/85/53 datestamp: 2012-12-03 11:16:19 lastmod: 2015-08-15 02:35:55 status_changed: 2012-12-03 11:16:19 type: article metadata_visibility: show title: Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу language: ukraine abstract: На основі синергетичної педагогічної парадигми та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини здійснюється спроба системного аналізу методологічних засад психологічних чинників ефективної педагогічної дії. Репрезентується системна структура педагогічної дії (впливу) та наводяться ефективні методичні напрями педагогічної дії. keywords: синергетична педагогічна парадигма, психологічні чинники ефективної педагогічної дії, концепція функціональної асиметрії півкуль, сугестопедія, гештальтосвіта creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч. volume: 1 publisher: НТУ "ХПІ" pagerange: 46-69 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2012) Методологічні засади психологічних чинників ефективної педагогічної дії: спроба системного аналізу. Психологічні та педагогічні проблеми педагогічної дії : зб.наук.праць у 2-х ч., 1. с. 46-69. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8553/1/%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93_%D0%A7%D0%9D_%20%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%90%D0%94%D0%98%20%D0%9F%D0%A1%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93_%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%A7%D0%98%D0%9D%D0%9D%D0%98%D0%9A_%D0%92%20%D0%95%D0%A4%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93_%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%91%D0%90%20%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%90%D0%9D%D0%90%D0%9B_%D0%97%D0%A3.pdf