eprintid: 8574 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/85/74 datestamp: 2012-12-05 12:51:08 lastmod: 2015-08-15 02:37:23 status_changed: 2012-12-05 12:51:08 type: article metadata_visibility: show title: Передумови розвитку акмеологічного середовища для підготовки педагога-професіонала: досвід і перспективи розвитку language: ukraine abstract: У статті розглядаються передумови розвитку акмеологічного середовища з метою підготовки педагога-професіонала, визначається поняття "акмеологічне середовище”, висвітлюється досвід створення такого середовища у на базі Житомирської науково-педагогічної школи та діяльність науково-дослідних центрів та лабораторій; аналізуються акмеологічні умови високоефективної системи професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога у вищій школі. keywords: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеологічне середовище, педагог-професіонал, система професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога у вищій школі creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Акмеологія – наука XXI століття : матер. III Міжнар. наук.-практ. конф publisher: Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка pagerange: 23-27 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А. (2011) Передумови розвитку акмеологічного середовища для підготовки педагога-професіонала: досвід і перспективи розвитку. Акмеологія – наука XXI століття : матер. III Міжнар. наук.-практ. конф. с. 23-27. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8574/1/%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%A3%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%98%20%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%92%D0%98%D0%A2%D0%9A%D0%A3%20%D0%90%D0%9A%D0%9C%D0%95%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93_%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%A1%D0%95%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%A9%D0%90%20%D0%94%D0%9B%D0%AF%20%D0%9F_%D0%94%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9A%D0%98%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%90-%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%95%D0%A1_%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%9B%D0%90%20%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%92_%D0%94%20%D0%A2%D0%90%20%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%A1%D0%9F%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%92_%20%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%92%D0%98%D0%A2%D0%9A%D0%A3..pdf