%0 Journal Article %A Дубасенюк, О. А. %A Якса, Н. В. %D 2010 %F zu2:8576 %I Ченстохова-Київ %J Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник %N X.11 %P 91-98 %T Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці %U http://eprints.zu.edu.ua/8576/ %X Розглядається проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці – у таких країнах, як США, Канада, Велика Британія, Німеччина,Польща, Франція, Японія, Росія. Це засвідчує, що проблеми полікультурності, мультикультуралізму, діалогу культур, етнокультурної толерантності є переважно близькими за своєю сутністю для всіх розглянутих суспільних організмів, а тому залишаються спільними і принципи полікультурної професійної підготовки педагогів, а саме: врахування в системі професійної підготовки соціального запиту на відповіднийрівень кваліфікації фахівців, у тому числі в контексті наявної полікультурної ситуації;введення в систему професійної підготовки вчителя (фрагментарно чи системно) вивчення етнокультурного досвіду регіону й держави загалом; формування в ході професійної підготовки знань, умінь та навичок професійної діяльності в полікультурному освітньому просторі.