eprintid: 8587 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/85/87 datestamp: 2012-12-05 14:12:50 lastmod: 2015-08-15 02:38:24 status_changed: 2012-12-05 14:12:50 type: article metadata_visibility: show title: Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя language: ukraine abstract: У статті йдеться про впровадження задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя; розглядаються поняття та типологія професійно орієнтованих педагогічних задач, які відображають зміст курсу "Педагогіка"; аналізуються методи та технологія розв’язання педагогічних задач, що включає такі етапи: орієнтаційний, діагностичний, проектувальний, реалізаційний, узагальнення й оцінки наслідків розв’язання педагогічної задачі. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ] volume: 1 number: 66 publisher: Київ- Вінниця pagerange: 159-164 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А. (2010) Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ], 1 (66). с. 159-164. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8587/1/%D0%A0%D0%95%D0%90%D0%9B_%D0%97%D0%90%D0%A6_%D0%AF%20%D0%97%D0%90%D0%94%D0%90%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%9F_%D0%94%D0%A5%D0%9E%D0%94%D0%A3%20%D0%A3%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%95%D0%A1_%D0%99%D0%9D_%20%D0%9F_%D0%94%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%A6_%20%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%AC%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%92%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AF.pdf