eprintid: 8589 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 291 dir: disk0/00/00/85/89 datestamp: 2012-12-05 14:13:13 lastmod: 2015-08-15 02:38:29 status_changed: 2012-12-05 14:13:13 type: article metadata_visibility: show title: Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти language: ukraine abstract: Розглядаються головні особливості резонансного навчання як одного з інноваційних педагогічних методів та ключового аспекту нової інтегративної системи освіти. Метод резонансного навчання обґрунтовується на основі як психолого-педагогічних, так і філософсько-природничих досліджень. keywords: резонансне навчання, інтегративна система освіти, синергетичний принцип надслабких сигналів, антропний принцип, концепція універсального семантичного простору Всесвіту, синестезія, перцептивні універсалії, психологія суб’єктивної семантики, колективне безсвідоме, морфогенетичний резонанс, супернавчання creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep divisions: sch_met full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: "Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу" : матеріали всеукр. наук.-практ. конф, 17-18 лютого, 2010 року publisher: ІОД pagerange: 102-109 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2010) Резонансне навчання як один із шляхів побудови інтегративної системи освіти. "Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу" : матеріали всеукр. наук.-практ. конф, 17-18 лютого, 2010 року. с. 102-109. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8589/1/%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BD%D0%B5%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%20_%D0%B7%20%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85_%D0%B2%20%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20_%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%BE%D1%81%D0%B2_%D1%82%D0%B8.pdf