%0 Journal Article %A Дубасенюк, О. А. %D 2011 %F zu2:8593 %I ІОД %J Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”] %P 8-13 %T Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку %U http://eprints.zu.edu.ua/8593/ %X Розкривається найважливіше методологічне значення аксіоми, аксіоматичного методу як світоглядних конструктів педагогічної теорії; визначаються поняття та роль інтелекту, розвитку інтелектуальних здібностей, особистісних властивостей у підлітковому віці; аналізуються принципи впровадження аксіоматичного методу з метою розвитку теоретичного мислення учнів підліткового віку.