%0 Journal Article %A Дідківська, Т. В. %D 2012 %F zu2:8648 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету %N 63 %P рр. 110-114 %T ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ %U http://eprints.zu.edu.ua/8648/ %X Як дієвий засіб поєднання логічного та історичного в курсі теорії чисел розглядаються історичні задачі. Це задачі, запропоновані видатними математиками і збережені історією. Саме такі задачі пов’язують логічне та історичне, оскільки передбачається знайомство з діяльністю автора задачі, його способом розв’язання, власне розв’язання, а це сприяє набуттю логічної компетентності. Запропоновано систему визначних історичних задач для вивчення розділу "Теорія конгруенцій", що є складним з точки зору логічних обґрунтувань. Наводяться їх розв’язання різними методами.