eprintid: 8648 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/86/48 datestamp: 2012-12-06 13:36:27 lastmod: 2015-08-15 02:42:41 status_changed: 2012-12-06 13:36:27 type: article metadata_visibility: show title: ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ language: ukraine abstract: Як дієвий засіб поєднання логічного та історичного в курсі теорії чисел розглядаються історичні задачі. Це задачі, запропоновані видатними математиками і збережені історією. Саме такі задачі пов’язують логічне та історичне, оскільки передбачається знайомство з діяльністю автора задачі, його способом розв’язання, власне розв’язання, а це сприяє набуттю логічної компетентності. Запропоновано систему визначних історичних задач для вивчення розділу "Теорія конгруенцій", що є складним з точки зору логічних обґрунтувань. Наводяться їх розв’язання різними методами. creators_name: Дідківська, Т. В. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: sch_mat full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету number: 63 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: рр. 110-114 refereed: TRUE citation: Дідківська, Т. В. (2012) ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 110-114. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/8648/1/20.pdf